Monday, May 4, 2009

aku yang boring, sdih...

dah 4 bln aku LI kt telekom..kadang2 best, kadang2 boring je..huhuhu..kulit muke n tangan aku dah gelap sebab kena cahaya matahari..abeh dah x comey..hehehe..aku tetap byk ckp walaupun byk dugaan yg aku tempuh..first tukar tempat LI..memang tertekan aku, tapi aku bernasib baek sebab ramai ade d cc aku bagi sokongan kat aku..dugaan datang lagi bile aku putus gan die..memang sdih gile..mungkin aku xde jdoh agkye gan die..biarlah die bahagia dengan bakal gf die..aku tetap single n tunggu org msuk pinang kot...hehehe...

12 comments:

Cik Noriko komiko said...

oit...

ko soh ak tgk blog ko kn...

nie haa.... ak dtg...

not bad ko nyer blog...

keep up a gud work...

Cik Noriko komiko said...

ko jgn borin2...

ko gunakan la kmudahan kt telekom 2...

b'gayut je sampai b'nanah tinge 2 tau...

muahahaha.....

BroSKL said...

hah aku dah datang ni dgn amy..haha..wei asal lak ko buat 2 blog.>? nama sama lak tu..? haha :D

lavend nurul said...

memang aku selalu gayut..
sampai x ingat dunia..hahaha..
aku x sabar nak abeh LI je nie..hehe

lavend nurul said...

eh blog lagi 1 tu aku silap buat..
hehe..wat malu je...

BroSKL said...

ek eleh boleh plak..silap sikit je ko ni..tajuk dia leh tukar la

BroSKL said...

wei ko dapat alaun x..?

lavend nurul said...

aku x dpt elaun la..kat cni aku susah nak on9

BroSKL said...

la asal ko x pow je bos ko bg alaun skit..hehehe

:: anda akan nampak meyerlah dan menawan dgn contact lens GEO ::
ada lebih 63 pilihan warna di sini

lavend nurul said...

ko la belanje aku nanti...aku teringin nak makn yang ko blanje..hahaha..oit, x rindu kat aku n kembar aku ker?hahahaha...

BroSKL said...

boleh2 nt kte dating ek..tp kene ajak amy skali la haha..weh kembar ko tu agak laser ek..? huh nk kne dia ni ..

lavend nurul said...

kembar aku nape?ape yang laser?....ok2 no hal bleh je dating

Post a Comment