Monday, May 4, 2009

TO ALL MY FRIENDS..i love u so much..hehe..

kat cni aku nak ucapkan ribuan terima kasih byk2 kat member2 aku nie..diorgla yang byk bagi sokongan kat aku..yang sentiasa di cc aku ketika aku susah n senang..tanpa diorg mesti aku masih lagi dalam kesedihan..aku kena truskan hdup jgk walaupn sengsara mcm mne pn..sakit mcam mne pn..kecewa mcm mne pn..thanks kat you all..i love u so much...
kat sebelah gambar nie..nie member aku sejak dari skolah rendah lagi..dah lme sgt la kitaorg kwn..dari skolah rendah..menengah n then masuk politeknik yg same still lagi kwn rapt..ape2 hal aku byk cite kat die gak..lagi sorg kawn aku sejak dari skolah nmeye epoy, die kat politeknik mukah..memang jarang nak jumpe die..tapi gan die best..hilang segala masalah klo dapt yembang gan die..hehe...





kat sebelah kanan nie pn member rapat aku kat politeknik...diorg yg sentiasa di samping aku ketika aku kesedihan..tempat aku nak meluahkan segalanya...tempat aku nak ckap ape2 pn..tempat aku nak menangis..diorgla byk bgi nasihat..diorg tahu aku mcm mne aku nie, perangai aku...ape2 hal diorg tegur untuk kebaikan...klo de yang x btoi, diorg kan tgur...memang aku sygkan diorg sume..

2 comments:

BroSKL said...

aku pon hehe

lavend nurul said...

yeke ko pn sme...hehe...

Post a Comment